وازکتومی در بیمارستان شمس

وازکتومی در بیمارستان شمس

اگرچه سازمان بهداشت جهانی (WHO) وازکتومی را به عنوان بهترین، ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین روش جراحی پیشگیری از بارداری دائمی تایید کرده است، برخی از افراد به دلیل هزینه زیاد یا سایر محدودیت ها نمی توانند این جراحی را در کشور خود انجام دهند. .
سفر به ایران به عنوان توریست پزشکی گزینه خوبی برای این افراد برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین انجام این جراحی در بیمارستان های مدرن و مجهز به جراحان مجرب است.
اما با توجه به زمان و انرژی لازم برای برنامه ریزی سفر به کشورهای دیگر، ممکن است خسته کننده باشد.

به عنوان یک پلتفرم مورد اعتماد گردشگری پزشکی، بیمارستان شمس ارومیه این سفر را از ابتدا تا انتها برای شما برنامه ریزی و راهنمایی می کند تا شما می توان با آسودگی خاطر در بهترین شرایط عمل کرد.

چرا بیمارستان شمس ارومیه برای وازکتومی انجام می شود؟

هزینه بالای جراحی های زیبایی و پزشکی و زمان انتظار طولانی آنها باعث افزایش تقاضا برای خدمات پزشکی در ایران شده است.

علاوه بر این، با توجه به کیفیت بالای خدمات و تجهیزات پزشکی در ایران، توریسم درمانی در سال‌های اخیر بیش از 40 درصد رشد داشته است. پتانسیل بالا در صنعت گردشگری پزشکی.

در واقع، ترکیبی منحصر به فرد از تجربه، امکانات و منابع طبیعی، همراه با هزینه های کم، رمز موفقیت سیستم بهداشت و درمان ایران است.

وازکتومی در بیمارستان شمس: همه آنچه که باید بدانید

وازکتومی یک روش جراحی برای عقیم‌سازی مردان یا پیشگیری دائمی از بارداری است که لوله‌های حامل اسپرم را از بیضه‌ها قطع می‌کند. اگر مردان کاملا مطمئن باشند که نمی خواهند در آینده بچه دار شوند، وازکتومی گزینه خوبی برای آنهاست. این یک نوع دائمی پیشگیری از بارداری مردانه با اثربخشی نزدیک به 99 درصد است و یک جراحی سرپایی با خطر کم عوارض یا عوارض جانبی است. به هیچ وجه بر میل جنسی یا مردانگی تأثیر نمی گذارد. آنها همچنان نعوظ و انزال خواهند داشت، اما اسپرم حاوی اسپرم نخواهد بود. در طی وازکتومی در ایران، مجرای دفران از کیسه بیضه (که کیسه ای است که بیضه ها را در بر می گیرد) خارج می شود و سپس مسدود و بریده می شود و مانع از عبور اسپرم می شود. از انزال جلوگیری نمی کند. وزیکول منی واقع در بالای پروستات است که بالاتر از محل وازکتومی است که بیشتر مایع انزالی را تولید می کند. تولید اسپرم بیضه حتی پس از وازکتومی نیز ادامه دارد. با این حال، بیضه های مرد در طول زمان اسپرم کمتری تولید می کنند و بدن او اسپرم تولید شده را جذب می کند.

از آنجایی که عقیم سازی در اصل یک تصمیم نهایی برای مردان است، باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. امکان تغییر در شرایط زندگی که منجر به تمایل به بچه دار شدن مجدد می شود (طلاق، مرگ شریک زندگی یا فرزند) نیز باید در نظر گرفته شود.

چه کسی کاندیدای خوب برای وازکتومی در بیمارستان شمس است؟

افرادی که خواهان پیشگیری از بارداری دائمی مردان هستند
به نظر می رسد مردان بالای 30 سال در یک رابطه پایدار بهترین کاندید برای وازکتومی هستند< /p>

آیا این بر زندگی جنسی تأثیر می گذارد؟

مردان گاهی اوقات از عقیم سازی اجتناب می کنند زیرا می ترسند زندگی جنسی آنها تحت تأثیر قرار گیرد. با این حال، این ترس کاملاً بی اساس است: تولید هورمونی بیضه ها، قدرت، لذت جنسی و همچنین توانایی رسیدن به ارگاسم تحت تأثیر عقیم سازی قرار نمی گیرد. مقدار انزال تقریباً یکسان است زیرا مایع منی معمولاً توسط پروستات و سایر غدد تولید می شود و فقط پنج درصد اسپرم دارد. بیضه همچنین حتی پس از وازکتومی به تولید اسپرم ادامه می دهد، اما پس از عبور آنها به مجرای دفران بسته، دوباره می شکند.